دیزل ژنراتور - قیمت دیزل ژنراتور - شرکت هوبارت صنعت - ۴۴۳۷۴۳۰۵-۰۲۱

دیزل ژنراتور | قیمت دیزل ژنراتور | اجزای دیزل ژنراتور | دیزل ژنراتور دست دوم

دیزل ژنراتور - قیمت دیزل ژنراتور - شرکت هوبارت صنعت - ۴۴۳۷۴۳۰۵-۰۲۱

دیزل ژنراتور | قیمت دیزل ژنراتور | اجزای دیزل ژنراتور | دیزل ژنراتور دست دوم

دیزل ژنراتور متشکل از موتور و ژنراتور و شاسی و باک و باتری است به کمک تمام این قطعات تولید برق میکند

بایگانی
  • ۶
  • ۰

چرا دیزل ژنراتور بخریم

 

یقینا تا به حال با قطع برق ملی مواجه شده‌اید و شاهد بوده‌اید که چگونه برق اضطراری از طریقمولدهای برق ( دیزل ژنراتور ) تأمین شده است؛ اما احتمالاً نمی‌دانید که این ژنراتورها یک نوع موتور دیزلیهستند که کاربردهای فراوانی علاوه بر تولید برق اضطراری دارد.
در این نوشته، ما شما را با تعدادی از این کاربردها آشنا می‌کنیم و نحوه حاصل موتور دیزلی را همتوضیح می‌دهیم. مطمئناً پس از خواندن این مقاله، نگاه متفاوتی به ژنراتورهای دیزلی (گازوئیلسوز) خواهید داشت.

کارکرد موتور دیزلی در دیزل ژنراتور :


در جهان امروز که قیمت سوخت به دلیل افزایش تقاضا یا کاهش منابع در حال افزایش و بالا رفتناست، باید یک سوخت جایگزین و مقرون به صرفه برای احتیاجات خود انتخاب کنید. به لطف اختراعآقای آدولف دیزل، موتور دیزلی ثابت کرده است که بسیار مؤثر و مفید و اقتصادی است.
سوخت دیزل به‌صورت هموزنی از بنزین بالاتر قیمت‌گذاری می‌شود اما دیزل تکاثف انرژی بالاتریهم دارد که در نتیجه در مقایسه با حجم برابری از بنزین، انرژی بیشتری از سوخت دیزل (گازوئیل)به دست می‌آید؛ بنابراین، موتورهای دیزلی در اتومبیل‌ها کارکرد بیشتری ارائه می‌دهند که آن‌ها
را تبدیل به یک انتخاب بدیهی برای ماشین‌های حمل‌ و نقل سنگین و تجهیزات صنعتی می‌کند.دیزل در مقایسه با بنزین سنگین‌تر و چرب‌تر است و نقطه‌جوش بالاتری هم نسبت به آب دارد.


موتورهای دیزلی به دلیل نتیجه بیشتر و اقتصادی بودن توجه بیشتری جلب می‌کنند.
تفاوت فقط در نوع احتراق است. در حالی که موتورهای بنزینی از طریق احتراق جرقه‌ای کار می‌کنند، موتورهای دیزلی احتراق انباشتگی را برای روشن کردن سوخت در دیزل ژنراتور به کار می‌گیرند. در ایننوع موتور، هوا به داخل موتور کشیده می‌شود و تحت‌فشار بالا قرار می‌گیرد تا گرم شود.
این فرآیند منجر به دمای خیلی بالا در موتور می‌شود که بسیار بالاتر از دمای حاصل در موتوربنزینی است. در اوج دما و فشار، دیزلی که وارد موتور شده است به دلیل دمای خیلی بالاافروخته می‌شود.
در یک موتور دیزلی، هوا و سوخت در مراحل متفاوت وارد موتور می‌شوند، برخلاف موتور بنزینی کهترکیبی از هوا و بنزین به موتور داده می‌شود. سوخت با استفاده از یک تزریق کننده به موتوردیزلی پمپ می‌شود در حالی که در یک موتور بنزینی، یک کاربراتور برای این هدف استفاده
می‌شود. در یک موتور بنزینی، هوا و سوخت با هم به موتور ارسال می‌شوند و سپس انباشتهمی‌شوند که همین ترکیب شدن، تراکم را محدود می‌کند که در نهایت بازده را هم محدود می‌کند.
یک موتور دیزلی فقط هوا را متراکم می‌کند و نسبت تراکم می‌تواند بسیار بالاتر از موتور بنزینیباشد. یک موتور دیزلی در انتساب‌های 14:1 تا 25:1 هوا را متراکم می‌کند در حالی که در یکموتور بنزینی نسبت تراکم بین 8:1 تا 12:1 است. پس از احتراق، محصولات تولیدی احتراق ازطریق تخلیه از موتور خارج می‌شوند. برای روشن کردن موتور دیزل ژنراتور در ماه‌های سرد سال، گرمای اضافهاز طریق شمع گرم‌کن تأمین می‌شود.
موتورهای دیزلی می‌توانند 2 زمانه یا 4 زمانه باشند که به‌سازگاری نوع کاربرد انتخاب می‌شوند.
موتورهای هوا-خنک کننده و مایع-خنک کننده هم انواعی هستند که باید با توجه به نیاز انتخابشوند. برتری دارد که دیزل ژنراتور مایع-خنک کننده یعنی آب و ضد یخ را انتخاب کنید از آنجایی که هنگامکار کردن ساکت‌تر است و دمای کنترل‌شده ‌تری دارد.